Wij zijn er ons van bewust dat u vertrouwen in ons stelt. Het is daarom onze verantwoordelijkheid uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.

Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van ZENO Organisatieontwikkeling.  Door gebruik te maken van deze website, geeft u aan het privacy beleid te accepteren.

ZENO Organisatieontwikkeling respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.

 

Ons gebruik van verzamelde gegevens

Gebruik van onze diensten

Wanneer u zich aanmeldt voor coaching, opleiding of workshop, vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst te kunnen uitvoeren. De gegevens worden opgeslagen op beveiligde servers van ZENO Organisatieontwikkeling. We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid. De informatie wordt ook niet met derden gedeeld. Partners van het ZENO Netwerk zijn eveneens verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Keuzes voor persoonsgegevens

Persoonsgegevens kunnen zijn: voornaam, achternaam, geslacht, e-mailadres, telefoonnummer (nodig om onze diensten uit te kunnen voeren), adresgegevens, bedrijfsnaam, data van gevolgde opleidingen of workshops (nodig voor inschrijving en facturatie), geboorteplaats, geboortedatum (nodig voor het diploma van onze opleiding). 

Voorts verwerken wij persoonsgegevens voor zover wij hier wettelijk toe verplicht zijn, zoals ten behoeve van belastingaangifte. De gegevens van het boekhoudsysteem worden wettelijk verplicht gedurende 10 jaar bewaard. Wij bieden alle cliënten, studenten en bezoekers van onze website de mogelijkheid tot het inzien, veranderen of verwijderen van alle persoonlijke informatie die van hen aan ons is verstrekt.

Communicatie

Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten (tijdelijk) bewaren. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op beveiligde servers van ZENO Organisatieontwikkeling. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Gegevens over cliënten en studenten op papier, worden na afsluiting van een programma, circa eenmaal per drie jaar vernietigd. Ten behoeve van de beveiliging van de interne netwerkgegevens wordt Firewall gebruikt (F-Secure). De WiFi-router heeft het hoogste niveau van beveiliging. Wij maken geen gebruik van Windows-Cloud. Mochten ondanks deze maatregelen toch problemen voordoen, dan kan een deskundig automatiseringsbedrijf waarmee reeds 15 jaar wordt samengewerkt,  inzage kan geven in de betreffende gegevensuitwisseling gedurende de betreffende periode. Wanneer er sprake is van een datalek zal dit in overleg met dit automatiseringsbedrijf worden gemeld bij de daartoe aangewezen instantie.

Vanwege het vertrouwelijke karakter van onze dienstverlening (coaching, opleiding, verandertrajecten), worden er geen gegevens verstrekt aan werkgevers of opdrachtgevers. Wanneer gevraagd wordt om een rapportage, verloopt dit verzoek altijd via de cliënt of student en worden de gegevens als er geen bezwaar is door cliënt zelf verstrekt.

Deze website en cookies

Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van de site kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen. 

Deze website maakt geen gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op uw computer worden geplaatst) om  te analyseren hoe gebruikers de website gebruiken. 

Aanpassen/uitschrijven nieuwsbrief en andere communicatie

Onderaan iedere mailing van een nieuwsbrief (circa eenmaal per jaar) vindt u de mogelijkheid uw gegevens aan te passen of om u af te melden. Als u uw gegevens wilt aanpassen of uzelf wilt uitschrijven, kunt u dat per mail kenbaar maken. Zie onderstaande contactgegevens.

Vragen en feedback

We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen.